torstai 27. elokuuta 2009

Suomineito takana päin

Kaikki mun lähtövalmisteluita seuranneet on varmaan mun kanssa samaa mieltä siitä, että mä oon oikee sähläyksen mestari. Ei kyl pahasti tullu myöhästyttyy, ei. Jäähyväiset oli yllättävän formaalit ja tyylikkäät (ehkä lukuunottamatta mun jatkuvaa sähläämistä). Sitte vaa koneeseen ja siitä asti oon ihmetelly, että todellako mä oon lähössä. Kai sitten.

Ainakin täällä sitä ollaan, Pariisissa tällä hetkellä, 70 muun vaihtarin kanssa. Ei täs mitää erikoista, istun täs yhen Melbournelaisen kanssa sohval dataamas ja äsken puhuttii Viru Valgesta yhen virolaisen kanssa. Ja joku kämäne belgialainen kehtas väittää et siel juodaan enemmän ku suomes.. Tietäispä ne vaan.

Suomi. Vitsi se o kyl jossain toooosi kaukana. Kaikki siellä, vanhemmat, kaverit, koti, koulu, Milla, ihan kaikki. Enemmän hetkessä on oikeestaan vaikee elää ku mitä mä nyt, kun kaikki vaan on uutta, eikä mikään vielä tuttua.

Nää tääl muistutti et kukaan alle 16v. ei sit missään nimessä polta eikä juo!!!!! Et muistakaa te se siel Suomes.

Now me iz going to zleeeeeep. Ounliiiii tsoukiiiiing !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti